Office 365-tukipalvelu -täynnä mahdollisuuksia

95%

Office 365-käyttäjistä tuntee ostamansa pilvityökalut heikosti.

Huolehdi, että Office 365 -investointisi kannattaa

Oletko ostanut Office 365 -sähköpostin? Käytät ehkä myös Skypeä? Älä missään nimessä lopeta tähän! Avullamme SharePointin, Yammerin, OneDriven ja lukuisten muiden sovellusten salat aukeavat teillekin. Office 365 -tukipalvelu on selkeä tukipalvelumallimme, jonka avulla saat palvelusi hellään huomaamme ennätysnopeasti.

Hienoja mahdollisuuksia
Hienoja mahdollisuuksia

Avullamme saat Intranetin, dokumenttienhallinnan, tiimityövälineet, chatin ym. sopivasti vaiheistettuna.

Ammattitaitoinen tukipalvelu
Ammattitaitoinen tukipalvelu

Kiitosta saanut asiakaspalvelutiimimme tukee sinua kaikkeen käyttöön liittyvissä asioissa arkipäivinä 8-16 välisenä aikana.

Pysy ajantasalla
Pysy ajantasalla

Viime vuonna O365-ympäristöön julkaistiin yli 400 ominaisuutta. Älä huoli, jatkossa me kerromme sinulle niistä.

Verkkosivut ja verkkopalvelut

Näin homma toimii

1

Aloitustyöpaja
Tukipalvelu käynnistetään työpajalla, jossa käydään läpi organisaationne toimintaa ja Office 365 -ympäristön käyttöä.

2

Nykytilan kartoitus
Nykyinen ympäristö dokumentoidaan. Laadimme myös ehdotuksen Office 365 -sovellusten vaiheistetusta käyttöönotosta.

3

Tukipalvelun käynnistäminen
Asiakaspalvelumme tukee teitä kaikkeen käyttöön liittyvissä asioissa. Kehitystyöt laaditaan toivomassanne aikataulussa.

Liity iloiseen joukkoomme!

Tarvitset sitten päivittäistä käytön tukea tai ohjelmistokehitysapua, me autamme sinua. Ota yhteyttä niin katsotaan sinullekin sopiva Office 365 -tukipalvelupaketti!

Sinua palvelee

Jani Laakso

Sales and Marketing Manager
Puh. 040 1837 447
jani.laakso@jppsoft.fi

Ota yhteyttä

Jätä yhteystietosi, niin suunnitellaan juuri sinulle sopiva ratkaisu

Please write no text here
*
*